Månfågel av Ingelin Angerborn



Titel: Månfågel

Författare: Ingelin Angerborn
Genre: Fantasy
Vid tangentbordet: Esther
 
På bokens baksida:
 
Vendela sänkte handen med brevet och stirrade oförstående rakt ut i luften. Sedan öppnade hon försiktigt dörren och kikade ut i trapphuset. Det måste vara någon som driver med mig, tänkte hon. Men det var ingen där. Trapphuset var tyst och tomt.
 
En morgon får Vendela ett egendomligt brev hem i brevlådan. Ett brev skrivet med riktigt bläck och gammaldags snirkliga bokstäver. Ett brev som förändrar allt ...
 
 

 
Ännu en succé av Ingelin, jag läste den innan jag gick till skolan och när jag kom hem från skolan. Den är fantastisk! Lika bra som de andra fast lite ensammare kanske. Lite läskigt, jag läste ut den den 1 september
 och sista stycket i boken utspelar sig den 31 augusti! Läskigt.
Lika bra som de andra, kanske lite bättre än Sorgfjäril, men jag tycker ändå att Rum 213 är bäst, den tänker jag recensera ikväll eller imorgon.
 
 
Betyg: 4 1/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback